Ingezonden

Lancering zomermagazine Uit op de Heuvelrug

PERSBERICHT (ingezonden door Uit op de Heuvelrug)

De campagne Uit op de Heuvelrug (www.uitopdeheuvelrug.nl) en de VVV’s op de Utrechtse Heuvelrug lanceerden vandaag het nieuwe Zomermagazine Uit op de Heuvelrug. Een magazine vol informatie, evenementen en uit tips uit de Utrechtse Heuvelrug. Het magazine (met maar liefst 60 pagina’s aan recreatieve informatie) wordt in een oplage van 50.000 stuks verspreid in de regio. Het magazine ligt bij VVV’s, (conferentie)hotels, campings, bungalowparken, restaurants en culturele instellingen in de regio. Toeristen op de Utrechtse Heuvelrug kunnen het magazine hier meenemen en hoeven daardoor deze zomer niets te missen. 

In dit zomermagazine staat informatie over de vele wandel- en fietsmogelijkheden op de Utrechtse Heuvelrug, de bijzondere kastelen en landgoederen, musea in de regio, over Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug en over de militaire geschiedenis die op vele locaties in de regio terug te zien is.

Inmiddels zijn ruim 125 ondernemers uit de regio partner in deze campagne. Zij presenteren zich ook in dit zomermagazine, met tips, acties en evenementen voor toeristen.

Eerst exemplaar Zomermagazine overhandigd

Het eerste exemplaar van het magazine is vandaag aangeboden door Henny Verbruggen (directeur van de VVV Zeist en Utrechtse Heuvelrug). De leden van de stuurgroep Uit op de Heuvelrug (wethouder Kemmerling uit Soest, Theo Ruijs (directeur van Figi) en Olav Petram (directeur Laag Kanje) en vanuit het bestuurlijk overleg Uit op de Heuvelrug wethouder Verbeek uit Zeist, ontvingen het eerste exemplaar met veel enthousiasme en waardering.

Wethouder Kemmerling, voorzitter van de stuurgroep Uit op de Heuvelrug nam na de overhandiging het woord: “We zijn blij met dit zomermagazine. Veel bezoekers op de Utrechtse Heuvelrug zullen dit erg waarderen, ze zien in één oogopslag wat er allemaal te zien en te doen is. We zijn als bestuurders ook erg tevreden over het grote aantal ondernemers dat inmiddels partner is geworden van deze campagne. Dat geeft het vertrouwen dat gemeenten en ondernemers samen de regio meer bekendheid willen en kunnen geven. We zijn allen ambassadeur voor deze regio. We ontvangen bezoekers graag, op een gastvrije en vorstelijke wijze. De Utrechtse Heuvelrug heeft bezoekers veel te bieden, zowel aan natuur als cultuur. En…. de Utrechtse Heuvelrug is voor iedereen in Nederland ‘Dichterbij dan je denkt’. Wat de regio allemaal te bieden heeft staat in dit mooie zomermagazine, dat vanaf vandaag bij alle VVV’s en recreatiebedrijven gratis te ontvangen is.”

Meer informatie over deze campagne vindt u op: www.uitopdeheuvelrug.nl.

%d bloggers liken dit: